Huslejeopkrævning via PBS

Opkrævningerne er forsinket et par dage.

Vi beklager.

Glostrup, den 24. juni 2020

________________________________________________________

Personlig henvendelse til Beboerservice:

Vi åbner for begrænset personlig henvendelse. Der kan aftales tid via mail på gb@gb.dk eller på telefon 43 96 28 86.

Ved personlig henvendelse er Glostrup Boligselskab naturligvis opmærksom på Sundhedsstyrelsens retningslinjer for håndtering af COVID-19.

Beboerservice sidder forsat klar ved telefonerne, hvor der kan hentes hjælp og vejledning:

Manddag - onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 14-17, fredag kl. 10-13.

Glostrup, den 4. juni 2020

______________________________________________________________________________________________________

Henvendelser til Beboerservice:

Beboerservice har åbent som normalt for telefoniske henvendelser. De fleste af vores medarbejdere arbejder hjemmefra, og derfor kan der være spørgsmål/opgaver, som har lidt længere ekspeditionstid. Der er fortsat ikke åbent for personlig betjening.

Åbningstider:

Mandag - onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 14-17 og fredag kl. 10-13.

Beboerservice kan som hidtil kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser).

Glostrup, den 31. marts 2020

______________________________________________________________________________________________________

Corona - vi skal alle forebygge smitte

Læs information på dansk, engelsk og arabisk her

Glostrup, den 24. marts 2020 

 ______________________________________________________________________________________________________

Information vedr. Corona virus

Kære beboere

Hermed en status på hvordan vi håndterer udfordringerne som følge af Corona virus i Glostrup Boligselskab.
Glostrup Boligselskab er som sådan ikke 100% omfattet af de seneste udmeldinger om nyeste begrænsninger mht. til lukning af cafeer, sportsfaciliteter osv., men det ændrer ikke på, at vi som boligselskab skal leve op til vores ansvar for begrænsning af smittespredning. Derfor er følgende gældende:

Henvendelser til Beboerservice i Glostrup Boligselskab:
- Beboerservice er åbent dagligt for telefoniske henvendelser i tidsrummet kl. 10.00 - 12.00. De fleste af vores medarbejdere arbejder hjemmefra, og derfor kan der være spørgsmål/opgaver, som har lidt længere ekspeditionstid.
- Beboerservice kan som hidtil kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser).
- Da der ikke er åbent for personlig betjening og åbningstiderne jf. ovenfor er reduceret, kan der opstå ventetid. Erfaringerne fra denne uge viser dog, at I viser hensyn og i overvejende grad kontakter os med henvendelser, som er akutte eller nødvendige. Mange tak for det!

Fysisk beboerkontakt:
- Der udbedres og udføres fortsat opgaver i boligerne, som betegnes som akutte og nødvendige. Det betyder i mange tilfælde, at vores medarbejdere kommer tæt på jer. Her har vi indført skærpede krav til hygiejne (spritte af) og fysisk afstand, for at beskytte både medarbejdere og jer som beboere.

Bemanding:
- Vi har droslet ned på bemandingen i selskabet, for at begrænse spredning af Corona virus.
- I administrationen er vores administrative medarbejdere reduceret i antal og arbejder som udgangspunkt hjemmefra.
- Driften er ligeledes reduceret til et minimumsberedskab, til at varetage de akutte og nødvendige opgaver, som fortsat skal løses.

Fremrykning af betalinger:
- For at hjælpe vores små og mellemstore samarbejdspartnere, fremrykker vi betalinger af regninger. Vi håber, at vi på den måde kan være med til at hjælpe vores samarbejdspartnere igennem de økonomiske udfordringer, som Corona krisen medfører.

Jeg er helt sikker på, at vi i fællesskab får vores boligselskab igennem denne krisesituation og at vi alle blot ser frem til mere normaliserede tilstande her og i hele verden.
Pas godt på hinanden derude.

Med venlig hilsen

Bitten Matthiesen               Claus Krag
Formand                            Direktør

Glostrup, den 20. marts 2020

____________________________________________________________________________________________________

Corona virus

Kære beboere og beboerdemokrater

Glostrup Boligselskab efterlever naturligvis opfordringerne fra regeringen, om at bistå til at begrænse spredningen af corona virus. 

Det betyder:

- Beboerservice lukker for personlige henvendelser.

- Ændret åbningstid i Beboerservice for telefoniske henvendelser: Mandag-fredag kl. 10-12. Der løses/besvares primært akutte fejlmeldinger/henvendelser.

- Ved beboerkontakt: Vi har indført særlige forholdsregler, for at beskytte både beboer og medarbejder.

- Alle møder annulleres og/ellers udsættes indtil videre. Det gælder både møder med jer beboerdemokrater og eksterne samarbejdspartnere. 

- Beboerservice er ekstraordinært lukket fredag den 13. marts for telefoniske henvendelser.

Ovenstående tiltag vil betyde væsentlig længere ekspeditionstid og derfor vil jeg appelere til tålmodighed, hvad angår ikke akutte sager/henvendelser, da vi er nødt til at foretage en skarp prioritering.

Husk Glostrup Boligselskab kan med fordel kontaktes pr. mail på gb@gb.dk eller via GB-Online på online.gb.dk.

I er meget velkomne til at orientere jeres beboere på Facebook eller andre sociale medier om ovenstående.

Jeg håber på jeres forståelse af ovenstående tiltag, og at vi snart får normaliserede forhold igen.


Med venlig hilsen

Claus Krag

direktør

Glostrup, den 13. marts 2020

_______________________________________________________________________________________________________

Vand- og varmeregnskaber

Vi er kommet til den tid på året hvor vi udsender vand- og varmeregnskaber. 

Opgørelsen har ændret udseende da regnskaberne er udarbejdet af Ista.  

Har du spørgsmål til din opgørelse skal henvendelse rettes til Ista på telefon 77 32 33 34 på hverdage ml. 9-14, eller på mail ista@ista.dk.

___________________________________________________________________________________________________

 Nye åbnings- og telefontider pr. 1. februar 2020: 

Mandag - onsdag 
Telefonisk henvendelse kl. 10 - 14
Personlig henvendelse kl. 11 - 14
Torsdag
Telefonisk og personlig henvendelse kl. 14 -17 
Fredag
Telefonisk henvendelse kl. 10 - 13
Personlig henvendelse kl. 11 - 13

___________________________________________________________________________________________________

Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 20. november 2019

Læs indkaldelsen her

___________________________________________________________________________________________________

Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 9. november 2019

Læs indkaldelsen her
___________________________________________________________________________________________________

50 år mere til Stadionkvarteret

Fredag den 23. august 2019 fejrer beboerne og involverede aktører, at en af Danmarks største renoverings sager - en omfattende renovering og fremtidssikring af 1.125 almene boliger, nu er afsluttet i Stadionkvarteret.     
Læs mere her
___________________________________________________________________________________________________

Repræsentantskabsmøde 11. juni 2019

Læs indkaldelsen her
_________________________________________________________________________________________________

Årets konfirmationsgave
- "En bolig i tide"! 
Køb et gavekort. Læs mere her

________________________________________________________________________________________________

Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 15. januar 2019
Læs indkaldelsen her
_________________________________________________________________________________________________

Nyhedsbrev december 2018
Læs nyhedsbrevet her
_________________________________________________________________________________________________

Nyhedsbrev oktober 2018 

Læs nyhedsbrevet her
_________________________________________________________________________________________________

Repræsentantskabsmøde 25. juni 2018
Læs referatet her 

_________________________________________________________________________________________________

Repræsentantskabsmøde 25. juni 2018

Læs indkaldelse her
_________________________________________________________________________________________________

HvissingeNet

Information fra YouSee - under bjælken "Beboere" - HvissingeNet - Kundeservice/Kanaloversigt
_________________________________________________________________________________________________

Repræsentantskabsmøde 2018
På organisationsbestyrelsens møde den 5. april 2018, blev det besluttet at udsætte repræsentantskabsmødet til afholdelse mandag den 25. juni 2018 kl. 17.30 på Glostrup Park Hotel. 
Formel indkaldelse til mødet fremsendes senere.

_________________________________________________________________________________________________

Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 26. februar 2018 
Kurt Arve Jensen har på organisationsbestyrelsens møde den 30. januar trukket sig som formand for selskabet. Der skal derfor vælges en ny formand.
Læs mere her
 _________________________________________________________________________________________________
 

Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 26. oktober 2017
Torsdag den 26. oktober 2017 blev der på det ekstraordinære repræsentantskabsmøde valgt nyt revisionsfirma. Vores nye samarbejdspartner er BDO Statsautoriseret Revisionsaktieselskab.  
_________________________________________________________________________________________________

Indkaldelse til ekstraordinært repræsentantskabsmøde
torsdag den 26. oktober 2017 kl. 17. Læs indkaldelse

_________________________________________________________________________________________________

Information til alle beboere.
Organisationsbestyrelsen har vedtaget en 2020-plan. Informationbreve er omdelt til alle beboere. Læs brevet her
_________________________________________________________________________________________________

Ny direktør i Glostrup Boligselskab
Claus Krag er pr. 1. maj 2017 ansat som ny direktør i Glostrup Boligselskab. Claus Krag kommer fra en stilling som markedschef i Domea.    

_________________________________________________________________________________________________





Print siden



Glostrup Boligselskab

Bryggergårdsvej 2B
2600 Glostrup

  (+45) 43 96 28 86
  gb@gb.dk

CVRnr. 65 12 32 15


Telefon- og åbningstider

Mandag - onsdag
Telefonisk henvendelse kl. 10.00 - 14.00
Personlig henvendelse kl. 11.00 – 14.00

Torsdag
Telefonisk og personlig henvendelse kl. 14.00 – 17.00

Fredag
Telefonisk henvendelse kl. 10.00 – 13.00
Personlig henvendelse kl. 11.00 - 13.00