Ændrede åbningstider torsdag den 2. februar:
Grundet medarbejderkursus er der følgende ændringer i vores åbningstider:
Telefontid: Lukket
Aktivitetshuset Paraplyen - lukket for personlig henvendelse.
Beboerservice, Bryggergårdsvej - personlig henvendelse kl. 15.30-17.00
Glostrup den 25. januar 2023
_______________________________________________
Beboerservice, Bryggergårdsvej og driftskontor, Stubben 5
Vi har i dag problemer med telefonsystemet. Vi håber at løse problemet snarest muligt.
Glostrup den 25. januar 2023
_______________________________________________
Beboerservice, Bryggergårdsvej og driftskontor, Stubben 5
Onsdag den 21. december holder vi lukket for personlig henvendelse.
Glostrup den 14. december 2022
______________________________________________________
Merrente på råderetssager
Lejere der er flyttet internt eller som er fraflyttet Glostrup Boligselskab - og som har haft en kollektiv råderetssag på køkken eller badeværelse, er fejlagtigt blevet opkrævet en merrente på råderetslån. Denne information er annonceret i DITBeboerblad. De lejere der er flyttet internt eller som er flyttet ud af boligselskabet, skal henvende sig til Glostrup Boligselskab for at få tilbagebetalt merrenten. De beboere, der stadig bor i et lejemål, hvor der er/har været en råderetssag og som ikke har kontaktet Glostrup Boligselskab vil få tilbagebetalt merrenten via huslejen. Fristen for tilbagebetaling er den 31. december 2022.
Glostrup den 6. december 2022
______________________________________________________
Beboerservice, Bryggergårdsvej
På grund af medarbejdermøde onsdag den 26. oktober lukker Beboerservice ekstraordinært kl. 13.30.
Glostrup den 26. oktober 2022
______________________________________________________
Glostrup Boligselskab har fået ny direktør
På et ekstraordinært organisationsbestyrelsesmøde den 11. august 2022 blev Johnny Petersen udnævnt til direktør for Glostrup Boligselskab.
Bestyrelsen var enig om, at Johnny Petersen er den rette person til at videreføre og udvikle Glostrup Boligselskab i samarbejde med organisationsbestyrelsen, beboerdemokrater og medarbejdere.
Johnny Petersen startede i selskabet i 2012 og har varetaget funktioner som vicedirektør, forvaltningschef og driftsleder. Han har gennem mere end 30 år opnået en solid ledererfaring og en bred indsigt i den almene sektor, har besiddet stillinger som bl.a. teknisk chef i Irma, servicechef i Lalandia og som Facility Manager hos Carl F.
Det var derfor et naturligt valg at pege på Johnny Petersen som ny direktør. Johnny Petersen overtager stillingen efter Claus Krag, som har valgt nye udfordringer.
Formandsskabet
v/ formand Allan Larsen og næstformand Kurt Arve Jensen
Glostrup den 23. august 2022
______________________________________________________
Glostrup den 23. august 2022
________________________________________________________________
Orientering til beboerne vedr. selskabslokalet på Diget
På grund af afdelingsmøde er det desværre ikke muligt at fremvise selskabslokalet, Diget 78, tirsdag den 6. september.
Glostrup den 22. august 2022
________________________________________________________________
Orientering til beboerne vedr. adgang til Ista
Ista har været ramt af et omfattende hackerangreb, der gør, at de har været nødt til at lukke ned for blandt andet adgangen til deres Eco-trend app til beboere.
Derfor er det ikke muligt at tilgå appen, Istaonline eller sende mails til Ista.
Hvis beboere har en presserende sag, kan Ista kontaktes på beboerlinjen 77 32 33 34. Man må dog i denne periode forvente en længere svartid.
Vi kan desværre ikke på nuværende tidspunkt oplyse om, hvornår Istas systemer er oppe at køre igen. Vi anbefaler og opfordrer til, at benytte Istas hjemmeside på www.ista.dk.
Yderligere oplysninger om hackerangrebet opdateres på Istas hjemmeside.
Glostrup den 12. august 2022
Facebook er nede!
Selskabets Facebook side er nede.
Vi arbejder på problemet og håber den snart er aktiv igen.
Glostrup den 23. juni 2022
_________________________________________________
Glostrup Boligselskab søger driftsleder
Læs stillingsopslag her
Glostrup den 10. juni 2022
______________________________________________
Glostrup Boligselskab har lukket 17. juni 2022
Glostrup Boligselskab holder lukket fredag den 17. juni 2022 pga. medarbejderarrangement.
Telefoner og e-mails besvares derfor ikke.
Meld fejl på GB-online: oneline.gb.dk
Glostrup den 8. juni 2022
______________________________________
Orientering om ny renovationsordning
I Glostrup Boligselskab skal vi pr. 1. maj 2022 sortere affaldet i 10 forskellige affaldstyper.
Du kan læse om affaldsordningen på Glostrup Forsynings hjemmeside: glostrupforsyning.dk/viskalsorteremere eller læs mere i affaldsguiden her
Glostrup den 20. april 2022
_____________________________________
Glostrup Boligselskab har fået ny formand
På et ekstraordinært repræsentantskabsmøde tirsdag den 18. januar 2022 blev Allan Larsen valgt som formand for Glostrup Boligselskabs organisationsbestyrelse. Allan Larsen efterfølger en række kendte personligheder fra Glostrup. Blandt andet kan nævnes boligselskabets første formand sognerådsformand Valdemar Hansen, borgmester Martin Nielsen, borgmester Gunner Larsen og Søren Heick, sidstnævnte var formand i 14 år. Allan Larsen afløser Bitten Matthiesen, som ikke har ønsket at fortsætte hvervet.
Allan Larsen, der er opvokset i Glostrup, er mangeårigt medlem og nuværende formand i afdelingsbestyrelsen på Rødkælkevej og blev valgt ind i organisationsbestyrelsen i 2013. Derudover er han politisk aktiv, og har flere tillidshverv, bl.a. i boligselskabet Lejerbo.
Allan Larsen blev valgt efter indstilling fra bestyrelsen. Der var enighed om, at Allan Larsen indeholder de kvaliteter, der skaber en god formand.
Idisse år står den almene sektor overfor store udfordringer i disse år.Renoveringer, moderniseringer, effektivisering, grøn energi og bæredygtighed vil være blandt temaerne de næste mange år. Der er mange opgaver, det kræver indsigtog dybt engagement for den almene sektor og selvfølgelig en helt særlig interessefor forstadslivet i Glostrup og det har Allan Larsen.
Den nye formand ønsker at fortsættelinjen i Glostrup Boligselskab, som er bl.a. er kendetegnet ved et godt ogtillidsfuldt samarbejde mellem beboerdemokraterne, medarbejderne ogadministration. Glostrup Boligselskab skal fortsat udvikle sig og følge medtidens krav til et moderne boligselskab med beboerne i centrum. Visionen leverom at bygge flere almene boliger!
Herefter er bestyrelsens sammensætning som følger:
Kurt Arve Jensen, næstformand, afd.31, Gadager
Susanne W. Petersen, afd.9, Stadionkvarteret
Annette N. Thomsen, kommunalt udpeget
Gert Jensen, kommunalt udpeget
Simon M. Christiansen, medarbejderrepræsentant
Søren Jensen, medarbejderrepræsentant
Glostrup den 25. januar 2022
________________________________________
Kollektiv råderet
Der er i den seneste tid omdelt breve til lejere i selskabet, der i deres nuværende lejemål har været omfattet af den kollektive råderet.
Hvad er årsagen:
I forbindelse med gennemgang af selskabets kollektive råderetssager, blev det i 2017 konstateret, at håndteringen af forrentningen af sagerne ikke fulgte gældende lovgivning. Det betyder, at der i en årrække fejlagtigt er blevet opkrævet en merrente hos de beboere som har haft et råderetslån.
Sagsbehandling:
Administrationen har igennem de seneste år arbejdet med at skabe et overblik over omfanget af sager, samt opsat løsningsmodeller, som nu er godkendt af selskabets organisationsbestyrelse.
Beslutning:
De for meget betalte renter betales retur til beboerne i hele lånets løbetid, dog maksimalt fra 1. marts 2004, hvor vi har de første oplysninger i vores administrationssystem.
Hvordan håndteres det så:
Beboere med nuværende råderetssager:
Har modtaget et brev, hvori det fremgår hvor meget de har til gode
Beboere med tidligere råderetssager i det lejemål de bor i på nuværende tidspunkt:
Har modtaget et brev, hvori det fremgår hvor meget de har til gode
Beboere som har haft en råderetssag i et tidligere lejemål i Glostrup Boligselskab:
Vil ikke modtage et brev, men skal blot rette henvendelse på følgende mailadresse: raaderet-fraflytter@gb.dk, og her skal der oplyses følgende:
v Fulde navn
v Tidligere lejer nr.
v Tidligere adresse (den som råderetssagen drejer sig om)
v Oplysning om registrerings- og kontonummer
v Telefonnr.
Fraflyttere, der er flyttet ud af selskabet: Vil ikke modtage et brev, men skal ligeledes rette henvendelse på følgende mailadresse: raaderet-fraflytter@gb.dk, og her skal der oplyses følgende
v Fulde navn
v Tidligere lejer nr.
v Tidligere adresse (den som råderetssagen drejer sig om)
v Oplysning om registrerings- og kontonummer
v Legitimation, f.eks. billede af sundhedskort, vedhæftes mailen – cpr.nr. skal overstreges/dækkes over.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Beboerservice.
Glostrup den 28. september 2021
________________________________________
Information om åbningstider
Kære beboere
Vi har fortsat lukket for personlig betjening i Beboerservice.
Fra 1. august er det nu muligt at bestille en tid til personlig betjening!
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Glostrup den 7. juli 2021
______________________________________
Information grundet Corona
Kære beboere
Vi forlænger vores ændrede åbningstider frem til den 1. august 2021
og har dermed fortsat lukket for personlig betjening i Beboerservice
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Glostrup den 12. maj 2021
______________________________________
Åbning af fælleshus, afd. 30 Granskoven selskabslokale.
Lokalet kan lejes fra 21. maj 2021.
Glostrup den 4. april 2021
_______________________________________
Midlertidig lukning af aktivitetshus, fælleshuse og selskabslokale.
Grundet restriktioner om forsamlings forbud er aktivitetshuset Paraplyen, selskabslokalerne Diget 78 samt fælleshusene i Stenager og Granskoven fortsat lukket, foreløbigt frem til og med 21. maj 2021.
Glostrup den 20. april 2021
_______________________________________
Tidsbegrænset lejemål i almen bolig
I Hvissinge-området er der helt ekstraordinært mulighed for at leje en almen bolig i en tidsbegrænset periode, f.eks. 3 måneder til 1/2 år.
Rækkehusene og lejlighederne er forskellig i størrelse og huslejeniveau. Ring og hør nærmere om mulighederne for lejeaftale og regler for tidsbegrænset leje. Henvendelse kun pr. telefon 43 962886.
Mandag-onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 14-17 og fredag kl. 10-13
Glostrup den 11. marts 2021
_______________________________________
Midlertidig lukning af aktivitetshus, fælleshuse og selskabslokale.
Grundet restriktioner om forsamlings forbud er aktivitetshuset Paraplyen, selskabslokalerne Diget 78 samt fælleshusene i Stenager og Granskoven fortsat lukket, foreløbigt frem til og med marts 2021.
Glostrup den 18. februar 2021
_______________________________________
Information grundet Corona
Kære beboere
Vi forlænger vores ændrede åbningstider til den 28. februar 2021:
- Lukket for personlig betjening i Beboerservice
- Fortsat service i boligerne, men kun til akutte og nødvendige opgaver.
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Glostrup den 4. februar 2021
_______________________________________
Information grundet Corona
Kære beboere
Vi forlænger vores ændrede åbningstider til den 7. februar 2021:
- Lukket for personlig betjening i Beboerservice
- Fortsat service i boligerne, men kun til akutte og nødvendige opgaver.
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Glostrup den 15. januar 2021
_______________________________________
Beboerservice
Fra mandag den 11. januar til 29. januar kan der ved telefonisk henvendelse forekomme byggestøj fra håndværkere samt længere ventetid.
Vi beklager evt. byggetøj og ventetid.
Glostrup den 4. januar 2021
_________c_______________________________________________
Information grundet Corona
Kære beboere
Vi forlænger vores ændrede åbningstider til den 16. januar 2021:
- Lukket for personlig betjening i Beboerservice
- Fortsat service i boligerne, men kun til akutte og nødvendige opgaver.
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Glostrup den 4. januar 2021
_______________________________________________________
Midlertidig lukning af aktivitetshus, fælleshuse og selskabslokale.
Grundet restriktioner om forsamlings forbud er aktivitetshuset Paraplyen, selskabslokalerne Diget 78 samt fælleshusene i Stenager og Granskoven fortsat lukket, foreløbigt frem til og med februar 2021.
Glostrup den 4. januar 2021
________________________________________________________
Information grundet Corona
Kære beboere
Den 7. december skærpede myndighederne desværre igen reglerne i hovedstadsområdet, dvs. også her i Glostrup.
Konsekvensen heraf er, at vi også i Glostrup Boligselskab må ændre vores måde at arbejde på.
Derfor vil der indtil den 10. januar 2021 være:
- Lukket for personlig betjening i Beboerservice
- Fortsat service i boligerne, men kun til akutte og nødvendige opgaver.
Meld fejl eller kontakt Beboerservice
Kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser)
Telefonisk henvendelse til Beboerservice
Mandag - onsdag kl. 10-14
Torsdag kl. 14-17
Fredag kl. 10-13
Glostrup den 9. december 2020
________________________________________________________
Beboerservice lukket fredag den 4. december
Beboerservice er ekstraordinært lukket fredag den 4. december. Vi har desværre ikke mulighed for at svare på henvendelser pga. af IT-arbejde.
Glostrup den 1. december 2020
________________________________________________________
Midlertidig lukning af aktivitetshus, fælleshuse og selskabslokale.
Grundet restriktioner om forsamlings forbud er aktivitetshuset Paraplyen, selskabslokalerne Diget 78 samt fælleshusene i Stenager og Granskoven fortsat lukket, foreløbigt frem til 1. februar 2021.
Glostrup den 2. december 2020
________________________________________________________
Nedbrud hos YouSee!
HvissingeNet er ramt af driftsforstyrrelse.
Forventes at fungere igen ca. kl.17.
Glostrup den 10. november 2020
____________________________________________________________
Midlertidig lukning af aktivitetshus, fælleshuse og selskabslokale.
Grundet ændrede restriktioner om forsamlingsforbud lukkes aktivitetshuset Paraplyen, selskabslokalerne Diget 78 samt fælleshusene i Stenager og Granskoven midlertidigt - foreløbig frem til 1. december.
Glostrup den 26. oktober 2020
________________________________________________________
Personlig betjening i Beboerservice:
Vi har åben for meget begrænset personlig betjening og kun efter forudgående aftale.
Der skal aftales tid via mail på gb@gb.dk eller på telefon 43 96 28 86.
Ved personlig betjening er Glostrup Boligselskab naturligvis opmærksom på Sundhedsstyrelsens retningslinjer for håndtering af COVID-19.
Beboerservice sidder forsat klar ved telefonerne, hvor der kan hentes hjælp og vejledning:
Manddag - onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 14-17, fredag kl. 10-13.
Beboerservice kan også som hidtil kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser).
Glostrup, den 4. juni 2020
______________________________________________________________________________________________________
Henvendelser til Beboerservice:
Beboerservice har åbent som normalt for telefoniske henvendelser. De fleste af vores medarbejdere arbejder hjemmefra, og derfor kan der være spørgsmål/opgaver, som har lidt længere ekspeditionstid. Der er fortsat ikke åbent for personlig betjening.
Åbningstider:
Mandag - onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 14-17 og fredag kl. 10-13.
Beboerservice kan som hidtil kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser).
Glostrup, den 31. marts 2020
______________________________________________________________________________________________________
Corona - vi skal alle forebygge smitte
Læs information på dansk, engelsk og arabisk her
Glostrup, den 24. marts 2020
______________________________________________________________________________________________________
Information vedr. Corona virus
Kære beboere
Hermed en status på hvordan vi håndterer udfordringerne som følge af Corona virus i Glostrup Boligselskab.
Glostrup Boligselskab er som sådan ikke 100% omfattet af de seneste udmeldinger om nyeste begrænsninger mht. til lukning af cafeer, sportsfaciliteter osv., men det ændrer ikke på, at vi som boligselskab skal leve op til vores ansvar for begrænsning af smittespredning. Derfor er følgende gældende:
Henvendelser til Beboerservice i Glostrup Boligselskab:
- Beboerservice er åbent dagligt for telefoniske henvendelser i tidsrummet kl. 10.00 - 12.00. De fleste af vores medarbejdere arbejder hjemmefra, og derfor kan der være spørgsmål/opgaver, som har lidt længere ekspeditionstid.
- Beboerservice kan som hidtil kontaktes 24/7 på mail: gb@gb.dk eller GB-online: online.gb.dk (skrives i en browser).
- Da der ikke er åbent for personlig betjening og åbningstiderne jf. ovenfor er reduceret, kan der opstå ventetid. Erfaringerne fra denne uge viser dog, at I viser hensyn og i overvejende grad kontakter os med henvendelser, som er akutte eller nødvendige. Mange tak for det!
Fysisk beboerkontakt:
- Der udbedres og udføres fortsat opgaver i boligerne, som betegnes som akutte og nødvendige. Det betyder i mange tilfælde, at vores medarbejdere kommer tæt på jer. Her har vi indført skærpede krav til hygiejne (spritte af) og fysisk afstand, for at beskytte både medarbejdere og jer som beboere.
Bemanding:
- Vi har droslet ned på bemandingen i selskabet, for at begrænse spredning af Corona virus.
- I administrationen er vores administrative medarbejdere reduceret i antal og arbejder som udgangspunkt hjemmefra.
- Driften er ligeledes reduceret til et minimumsberedskab, til at varetage de akutte og nødvendige opgaver, som fortsat skal løses.
Fremrykning af betalinger:
- For at hjælpe vores små og mellemstore samarbejdspartnere, fremrykker vi betalinger af regninger. Vi håber, at vi på den måde kan være med til at hjælpe vores samarbejdspartnere igennem de økonomiske udfordringer, som Corona krisen medfører.
Jeg er helt sikker på, at vi i fællesskab får vores boligselskab igennem denne krisesituation og at vi alle blot ser frem til mere normaliserede tilstande her og i hele verden.
Pas godt på hinanden derude.
Med venlig hilsen
Bitten Matthiesen Claus Krag
Formand Direktør
Glostrup, den 20. marts 2020
____________________________________________________________________________________________________
Corona virus
Kære beboere og beboerdemokrater
Glostrup Boligselskab efterlever naturligvis opfordringerne fra regeringen, om at bistå til at begrænse spredningen af corona virus.
Det betyder:
- Beboerservice lukker for personlige henvendelser.
- Ændret åbningstid i Beboerservice for telefoniske henvendelser: Mandag-fredag kl. 10-12. Der løses/besvares primært akutte fejlmeldinger/henvendelser.
- Ved beboerkontakt: Vi har indført særlige forholdsregler, for at beskytte både beboer og medarbejder.
- Alle møder annulleres og/ellers udsættes indtil videre. Det gælder både møder med jer beboerdemokrater og eksterne samarbejdspartnere.
- Beboerservice er ekstraordinært lukket fredag den 13. marts for telefoniske henvendelser.
Ovenstående tiltag vil betyde væsentlig længere ekspeditionstid og derfor vil jeg appelere til tålmodighed, hvad angår ikke akutte sager/henvendelser, da vi er nødt til at foretage en skarp prioritering.
Husk Glostrup Boligselskab kan med fordel kontaktes pr. mail på gb@gb.dk eller via GB-Online på online.gb.dk.
I er meget velkomne til at orientere jeres beboere på Facebook eller andre sociale medier om ovenstående.
Jeg håber på jeres forståelse af ovenstående tiltag, og at vi snart får normaliserede forhold igen.
Med venlig hilsen
Claus Krag
direktør
Glostrup, den 13. marts 2020
_______________________________________________________________________________________________________
Vand- og varmeregnskaber
Vi er kommet til den tid på året hvor vi udsender vand- og varmeregnskaber.
Opgørelsen har ændret udseende da regnskaberne er udarbejdet af Ista.
Har du spørgsmål til din opgørelse skal henvendelse rettes til Ista på telefon 77 32 33 34 på hverdage ml. 9-14, eller på mail ista@ista.dk.
___________________________________________________________________________________________________
Nye åbnings- og telefontider pr. 1. februar 2020:
Mandag - onsdag
Telefonisk henvendelse kl. 10 - 14
Personlig henvendelse kl. 11 - 14
Torsdag
Telefonisk og personlig henvendelse kl. 14 -17
Fredag
Telefonisk henvendelse kl. 10 - 13
Personlig henvendelse kl. 11 - 13
___________________________________________________________________________________________________
Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 20. november 2019
Læs indkaldelsen her
___________________________________________________________________________________________________
Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 9. november 2019
Læs indkaldelsen her
___________________________________________________________________________________________________
50 år mere til Stadionkvarteret
Fredag den 23. august 2019 fejrer beboerne og involverede aktører, at en af Danmarks største renoverings sager - en omfattende renovering og fremtidssikring af 1.125 almene boliger, nu er afsluttet i Stadionkvarteret.
Læs mere her
___________________________________________________________________________________________________
Repræsentantskabsmøde 11. juni 2019
Læs indkaldelsen her
_________________________________________________________________________________________________
Årets konfirmationsgave - "En bolig i tide"!
Køb et gavekort. Læs mere her
________________________________________________________________________________________________
Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 15. januar 2019
Læs indkaldelsen her
_________________________________________________________________________________________________
Nyhedsbrev december 2018
Læs nyhedsbrevet her
_________________________________________________________________________________________________
Nyhedsbrev oktober 2018
Læs nyhedsbrevet her
_________________________________________________________________________________________________
Repræsentantskabsmøde 25. juni 2018
Læs referatet her
_________________________________________________________________________________________________
Repræsentantskabsmøde 25. juni 2018
Læs indkaldelse her
_________________________________________________________________________________________________
HvissingeNet
Information fra YouSee - under bjælken "Beboere" - HvissingeNet - Kundeservice/Kanaloversigt.
_________________________________________________________________________________________________
Repræsentantskabsmøde 2018
På organisationsbestyrelsens møde den 5. april 2018, blev det besluttet at udsætte repræsentantskabsmødet til afholdelse mandag den 25. juni 2018 kl. 17.30 på Glostrup Park Hotel.
Formel indkaldelse til mødet fremsendes senere.
_________________________________________________________________________________________________
Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 26. februar 2018
Kurt Arve Jensen har på organisationsbestyrelsens møde den 30. januar trukket sig som formand for selskabet. Der skal derfor vælges en ny formand.
Læs mere her
_________________________________________________________________________________________________
Ekstraordinært repræsentantskabsmøde 26. oktober 2017
Torsdag den 26. oktober 2017 blev der på det ekstraordinære repræsentantskabsmøde valgt nyt revisionsfirma. Vores nye samarbejdspartner er BDO Statsautoriseret Revisionsaktieselskab.
_________________________________________________________________________________________________
Indkaldelse til ekstraordinært repræsentantskabsmøde
torsdag den 26. oktober 2017 kl. 17. Læs indkaldelse
_________________________________________________________________________________________________
Information til alle beboere.
Organisationsbestyrelsen har vedtaget en 2020-plan. Informationbreve er omdelt til alle beboere. Læs brevet her
_________________________________________________________________________________________________
Ny direktør i Glostrup Boligselskab
Claus Krag er pr. 1. maj 2017 ansat som ny direktør i Glostrup Boligselskab. Claus Krag kommer fra en stilling som markedschef i Domea.
_________________________________________________________________________________________________


Print siden